+48 604 08 11 77

(sms/WhatsApp)

vet@equinovum.pl

Adres:

Chorzeszów 30, 98-105 Chorzeszów
woj. łódzkie

Zanim skontaktują się Państwo z nami bezpośrednio zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Wizyt znajdującym się poniżej, który to odpowie na większą część zadawanych przez Państwa pytań

Jak umówić wizytę?

✅ Krok 1: Zapoznaj się z Regulaminem wizyt (poniżej)

Przed umówieniem spotkania prosimy o przeczytanie regulaminu – znajdziesz tam informacje, jak przygotować konia i stajnię, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

✅ Krok 2: Zorganizuj grupę koni

Najlepiej, gdy w jednej stajni zgromadzimy około 10 koni.
👉 W bliższych naszej bazie lokalizacjach (woj. łódzkie, mazowieckie) wystarczą mniejsze grupy, ale im więcej koni w jednym miejscu, tym łatwiej znaleźć szybki termin i podzielić koszty dojazdu.

👉 Jeśli nie możesz zebrać grupy, pamiętaj, że zawsze możesz przyjechać z koniem do nas – w takim przypadku szybciej znajdziemy wolny termin.

✅ Krok 3: Dołącz do grupy na Facebooku (jeśli potrzebujesz grupy)

W naszej grupie „Equinovum – wizyty stomatologiczne” właściciele organizują się regionalnie i łączą w grupy.

👉 Uwaga! Napisanie posta w grupie nie oznacza, że wiadomość trafia bezpośrednio do nas – to przestrzeń do kontaktu między właścicielami koni. Aby umówić wizytę, nadal konieczny jest kontakt bezpośredni (patrz krok 4).

✅ Krok 4: Skontaktuj się z nami (SMS/WhatsApp/Facebook)

W wiadomości podaj:

  • lokalizację stajni (województwo, najbliższe duże miasto)
  • swoje imię i nazwisko,
  • liczbę koni,
  • krótki opis problemu
  • zaznacz jeśli interesuje Cię bit/bridle-fitting

Jeśli interesuję Cię również wizyta bit/bridle-fittingowa, zaznacz to od razu w wiadomości - takie wizyty zabierają więcej czasu i musimy to uwzględnić w planie godzinowym trasy.

👉 Najlepszy sposób kontaktu: SMS / WhatsApp (zwykle nie odbieramy telefonu w trakcie pracy przy pacjentach).

✅ Krok 5: Przypomnij się ;)

Jeśli nie dostajesz odpowiedzi na wiadomość, nie bój się przypominać. Będąc na codzień w samochodzie od rana do wieczora ciężko nam zapamiętać, by wszystkim odpowiedzieć lub znaleźć czas na rozmowę. Brak odpowiedzi nie jest naszą złą wolą, po prostu - mówiąc wprost - nie wyrabiamy ;)

✅ Krok 6: Potwierdzenie terminu

Skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić datę i godzinę wizyty.

WAŻNE: Ze względu na warunki drogowe lub przedłużające się zabiegi, godziny mogą ulec zmianie. O ewentualnych przesunięciach zawsze informujemy SMS-em lub przez Facebook Messenger/grupę.

Planujesz przyjazd z koniem do nas?

Zapoznaj się z krótkim przewodnikiem przedzabiegowym

Pobierz PDF Pobierz dokumenty do wypełnienia

Regulamin wizyt Equinovum

1. W skład standardowej wizyty stomatologicznej wchodzi:
  • badanie kliniczne i diagnostyka stomatologiczna z wykorzystaniem lusterka i/lub dentaloskopu;
  • podstawowe badanie kliniczne w zakresie problemów okolicy głowy, stawów skroniowo-żuchwowych i aparatu gnykowego;
  • sedacja według potrzeb konkretnego pacjenta;
  • odontoplastyka (tarnikowanie);
  • scaling ewentualnych osadów;
  • ułożenie programu korekcji stomatologicznych, wydanie zaleceń i założenie karty badania stomatologicznego.
2. Usługi dodatkowe możliwe do wykonania podczas standardowej wizyty w stajni (za dodatkowym kosztem):
  • ekstrakcja zębów wilczych, przetrwałych zębów mlecznych, zębów trzonowych u koni starszych (zęby o krótkim korzeniu);
  • kontrola dopasowania ogłowia do konformacji głowy pacjenta – odnalezienie ewentualnych punktów ucisku, propozycje zmian poprawiających komfort pracy;
  • kontrola dopasowania kiełzna do konformacji pyska oraz potrzeb treningowych – propozycje konkretnych rozwiązań;
    oczyszczenie diastem międzyzębowych,
  • kieszonek dziąsłowych i innych,
  • założenie opatrunków i wypełnień tymczasowych;
  • zdjęcia RTG;
  • badanie dentaloskopowe.
Bardziej skomplikowane zabiegi (ekstrakcje, wypełnienia ubytków próchnicznych itp.) wymagają umówienia się na konkretne wizyty, ze względu na ograniczenia czasowe oraz możliwości sprzętowe. Skomplikowane ekstrakcje wykonujemy wyłącznie stacjonarnie w naszej bazie pod Łodzią po wcześniejszym ustaleniu terminu.
3. Pierwszeństwo w zapisach mają stali klienci oraz grupy liczące ok. 10 koni. Umawianie takich wizyt jest łatwiejsze logistycznie i umożliwia szybsze znalezienie pasującego terminu. Konie z danej grupy muszą znajdować się w jednej lub maksymalnie dwóch stajniach oddalonych od siebie o nie więcej niż 15-30 minut jazdy. Ewentualne odstępstwa są możliwe do indywidualnego uzgodnienia.
4. Wizyty w okolicach Łodzi rozpatrywane są indywidualnie – możliwy jest dojazd do mniejszych grup koni (minimum 2–3 konie w stajni).
5. Ze względu na ograniczenia logistyczne i czasowe nie dojeżdżamy do pojedynczych koni w odrębnych stajniach. Zachęcamy do organizowania grup chętnych w swoich stajniach lub okolicach – ułatwia to ustalenie terminu. Prosimy, aby każda grupa miała jedną osobę kontaktową do ustaleń organizacyjnych i komunikacji (opóźnienia itp.).
Pojedyncze konie zapraszamy na wizyty w stajniach sąsiednich lub do naszej siedziby w Chorzeszowie (zachodnia strona Łodzi)
6. Na Facebooku działa grupa „Equinovum – wizyty stomatologiczne” (klik), gdzie można łączyć się w grupy z innymi właścicielami z danego regionu. Dzięki temu można skrócić czas oczekiwania i zmniejszyć koszt dojazdu. W przypadku braku możliwości zorganizowania grupy zapraszamy do wizyty stacjonarnej w naszej siedzibie pod Łodzią.
7. Regularnie odwiedzamy okolice: Łódź, Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań, Gorzów Wielkopolski oraz inne miejsca leżące na trasie z Łodzi. Możliwe są także inne lokalizacje – w zależności od liczby pacjentów i sprawnie organizującej się grupy.
8. Cena standardowej wizyty zależy od zużycia leków, trudności i czasu trwania zabiegów. Średnia cena wynosi ok. 500-550 zł. W przypadku bardziej skomplikowanych przypadków cena może wzrosnąć. Ze względu na ustanowione w Polsce przepisy, nie jesteśmy w stanie zaprezentować dokładnego cennika publicznie.
9. Do ceny wizyty doliczany jest koszt dojazdu: 1,50 zł/km. W przypadku grupy ok. 10 koni – koszt dojazdu nie jest naliczany. W mniejszych grupach koszt dojazdu dzielony jest równo między właścicieli.
10. Prosimy o wcześniejsze przygotowanie miejsca do przeprowadzenia wizyt - stanowisko zabiegowe (np. boks) z możliwością zawieszenia podwieszenia haltera do podtrzymywania głowy (belka/haczyk nad koniem).
Wszystkie konie z danej stajni obsługiwane są na jednym przygotowanym wcześniej stanowisku - ze względu na ilość sprzętu i ograniczenia czasowe nie ma możliwości przenoszenia sprzętu i obsługiwania koni w ich boksach.
Do przeprowadzenia diagnostyki i leczenia stomatologicznego niezbędny jest rozwieracz – z tego powodu konieczne jest podanie sedacji.
11. Godzina wizyty jest orientacyjna – może się zmienić przez warunki drogowe, długość wcześniejszych zabiegów itp. Wszelkie opóźnienia komunikujemy SMS-em lub przez grupę na Facebooku.
12. Pacjenci w stanach nagłych są traktowani indywidualnie – poza kalendarzem. W pilnych sprawach prosimy o SMS – odpowiemy najszybciej jak to możliwe. Prosimy także o wiadomość z danymi (imię, nazwisko, lokalizacja, liczba koni), jeśli nie można się dodzwonić. Przekazanie informacji w wiadomości skraca czas reakcji i zwraca uwagę na pilny wypadek w gąszczu spokojnych zapytań.
13. Właściciel konia zobowiązany jest do przekazania informacji o stanie zdrowia konia, historii leczenia i wszelkich przeciwwskazaniach do sedacji. W przypadku pogorszenia samopoczucia po zabiegu – należy skontaktować się z lekarzem wykonującym zabieg lub lekarzem prowadzącym.

Dziękuję za zaufanie.

lek. wet. Monika Olejniczak

Masz jeszcze jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!